cabaretier, acteur, presentator

Welkom op de fanclub van Marc-Marie Huijbregts

Je kent Marc-Marie misschien van de televisie of het theater. Van de televisie zou je hem kunnen kennen door zijn eigen talkshow of als teamcaptain uit 'Dit Was Het Nieuws'. Ook deed hij mee aan 'Wie is de Mol?' en schoof hij aan op vrijdag als tafelheer bij het populaire tv-programma 'De Wereld Draait Door' de talkshow vond eind Maart 2020  zijn einde zonder publiek ging het nog wel,maar dat kon niet anders vanwege de crisis. Marc-Marie is natuurlijk nog wel  in het theater. In 2000 werd hij bij het grote publiek bekend door zijn eerste solo cabaretprogramma, 'Marc-Marie H.' In 2002 volgde 'M-M Huijbregts' en in 2005 speelde hij de rol van 'Amadeus' in het gelijknamige toneelstuk. Zijn derde programma, 'Opdat ik niet vergeet'. Deze is in 2006 in premiere gegaan en draait tot juni 2008.Hij stond  de planken met zijn vierde programma Marc-Marie punt; 2009-2010 en een reprise 2010-2011 Was getekend en de Oudejaarsconference van 2019 Wat hij allemaal nog meer heeft gedaan kan je hier natuurlijk allemaal terugvinden.


Hij verving Patricia Paay in Pop stars en samen met Beau van Erven Dorens had hij de zaterdagavondshow  gepresenteerd  ( vervanger Gerard Joling), maar mispoes dit programma werd neer geknuppeld door publieke negativiteiten en lage kijkcijfers.


 92.gif

Als jij nog geen lid bent, Klik dan hier!

Dan druk je op 'nog registreren bij clubs?' en vul je je gegevens in! Dan ben je ook lid van de Marc-Marie Nieuwsbrief! Hierin word je automatisch op de hoogte gehouden van het laatste Marc-Marie nieuws, tv of radio optredens, extra voorstellingen, interviews en al het club nieuws. Kijk ook eens in het fotoalbum met meer dan 250 foto's, schrijf iets in het gastenboek of neem een kijkje in het forum. Je kunt er een berichtje plaatsen, op andere berichten reageren, vragen stellen, discussies aanslingeren, fanmail posten, wat je maar wilt! Verzin iets leuks, maak er wat van, succIn 2012 gaat hij door met Marc-Marie punt en  is hij te zien in een voorstelling van het zuidelijk toneel namelijk vertellingen van 1001 en een nacht met o. a. de Ashton brothers eind september met Marcel Musters de lunchvoorstelling 'meepesaant' .

In het  t'schaep in Mokum op de televisie dat  op maandagavond was speeldeMarc-Marie net als in t'schaep met de 5 pooten, t'vrije schaep en t'Spaanse schaep de personage Lukas Blijdschap. speciaal in t'schaep in Mokum heeft hij in de derde aflevering een dubbel rol namelijk de moeder van Lukas.  En t 'Schaep Ahoy  natuurlijk .  Een knap stukje acteer werk van Marc-Marie. Verder sprak hij de stem in van Knorretje, een varkentje in de Film Nijntje en  een solo programma' florissant '. met een florissante pianiste erbij


Als je vragen hebt, stuur mij  gerust een mailtje! Deze site is ook te bereiken via
www.marc-mariefanclub.nl Groetjes van Messua, Operator en Emillia de eigenaar.

Opgetekend door Belle-Messua , Noor



 






 





 





 





 






 

Marc-Marie foto cocktail

Een bosje foto's uit het fotoalbum van de club . 
 

Het was op 23 november dat ik samen met mijn broer  naar Marc-Marie's nieuwe voorstelling 'Getekend'  ging .

Hier is het veslag  .

Op het podium staat een heel mooi decor van en openstaande mond met een tong  eruit en de zaal helemaal uitverkocht .

Hij verteld  niet alleen over zijn ouders, maar ook televisieprogramma's komen aan de orde .

En muzikaal was de voorstelling ook want Marc-Marie heeft  in deze nieuwe voorstelling meer dan een liedje gezongen en dat deed hij echt fantastisch .

Het publiek in de zaal lacht altijd vaak bombastisch om Marc-Marie  Het is echt heel aanstekelijk als de een begint en de anderen volgen .

Ik kon Marc-Marie  soms niet verstaan  als  ik naar hem luister en tegelijkertijd gelachen word  door  andere mensen niets te nadelen daarvan hoor, maar  dat moest ik gewoon  even kwijt .

In ieder geval is zijn voorstelling een aanrader voor zijn fans en heleboel andere mensen die geintereseerd zijn .

Een tip: In 'links 'staat een link naar Bunker theaterzaken de website waar cabaretiërs en stand-up comedians op staan .


 


 


 



 


 


 


 

Aanbevelingen

petradepooh starstarstarstarstar

Dit is een superleuke club voor Marc-Marie (M-M) Huijbrechts fans. De operator houdt alles bij wanneer en waar je M.M kan zien als fan(s). De club verdiend t gewoon dat alle fans weet hebben van deze club

Belle-Messua starstarstarstar
Dit is de fanclub (Marc-Marie Huybregts) Het is echt super leuk. Discussies aan slingeren, in het gastenboek schrijven, lekker chillen, van alles bekijken over en van Marc-Marie. Etc.

vrijdagavond 26 oktober was hij te gast in'  Pauw ' om 11 uur en er is een hoop te vertellen .

Volgende week na Boer zoekt vrouw start het programma 'lief dagboek ' daarin herlezen  bekende mensen hun tienerdagboeken. De gênante monten , mooie dromen . Marc-Marie  presenteert het programma  .Marc-Marie mag dit jaar de oudejaars conference gaan doen . Getiteld Onderweg naar morgen.

Daar is hij al ruimschoots mee bezig en heeft al try-outs gehad .

Dat word genieten o ja zijn vorige voorstelling 'getekend '  komt er een tv registratie van en die volgende week zaterdag als ik het goed heb op de televisie .

Wordt vervolgd.


 

126007681_2699015350347607_8235076754920509876_o.jpg

Afbeelding (3).jpg

Wens

Allemaal een goed Oud& nieuw toegewenst en een fijne jaarwisseling 

Welkom bij Clubs!

Kijk gerust verder op deze club en doe mee.


Of maak zelf een Clubs account aan:


Aanbevelingen door leden:

Belle-Messua starstarstarstar

Dit is de fanclub (Marc-Marie Huybregts) Het is echt super leuk. Discussies aan slingeren, in het gastenboek schrijven, lekker chillen, van alles bekijken over en van Marc-Marie. Etc.


petradepooh starstarstarstarstar

Dit is een superleuke club voor Marc-Marie (M-M) Huijbrechts fans. De operator houdt alles bij wanneer en waar je M.M kan zien als fan(s). De club verdiend t gewoon dat alle fans weet hebben van deze club


Meer aanbevelingen